Problemes dels sense cor

dimarts, 10 de novembre del 2009

Cap de campanya del PSC: tot i les noves tecnologies la paraula és el més important

-->
--> -->
BARCELONA (Redacció) 10-11-2009
José Zaragoza, cap de campanya del PSC, va concloure ahir al vespre durant la taula que presentava el llibre L’espectre del Tripartit, que “tot i les noves tecnologies” que milloren les campanyes electorals, “el més important sempre és la paraula”. A l’acte també van participar els representants de CIU, David Madí, i ICV, Jordi Guillot, partits catalans que van obtenir representació parlamentària en els comicis del 2006, dels quals tracta el llibre.
Els tres responsables, van analitzar la situació de lescampanyes anteriors, on trobaren essencial el context per explicar-les. També van determinar que de cara a les properes, serà clau recuperar la credibilitat perduda i saber respondre davant la crisi. Però van discrepar en algunes qüestions, com les noves tecnologies, que per Guillot, ajuden a que “un partit petit” tingui accés al públic, mentre que per Zaragoza, l’anonimat i la impunitat en els mitjans empitjorará la pràctica política.
Un altre dada important és que els representants d'ERC i Ciutadans, que havien estat convidats no van anar, els primers perquè no podien i els segons ni tan sols van contestar a la invitació. El cap de campanya del PSC va aprofitar l'absència del partit de Ciutadans per criticar-lo durament, explicant que al formar-se deien que reformarien el sistema i l'únic que van fer ha estat "distorsionar el debat sense canviar res".
El nom complert del llibre en el que es va inspirar la xerrada és: L'espectre del Tripartit. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006, i ha estat publicat per la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada